Trwa ładowanie proszę czekać ...

Jak odpowiednio dobrać ćwiczenia ?

21 czerwca 2016

Każdy z nas chce być piękny, doskonale zbudowany i oczywiście zdrowy. Jednak nie każdy wie jak tego dokonać. Nie zawsze jest to łatwe, gdyż niektórzy mają problem z nadwagą, który zaczyna dokuczać coraz większej liczbie społeczeństwa. Im bardziej kraj rozwinięty tym więcej możemy spotkać osób otyłych, które uzależnione są od jedzenia fast food, słodyczy, używek oraz innych rzeczy, które nie maja żadnej wartości odżywczej a napakowane są chemią, która tylko pogarsza sytuacje wagi takich osób.

Dlatego czas wsiąść się za siebie i zacząć się zdrowo odżywiać. Co wiece możemy jeść na zdrowej diecie? Przede wszystkim owoce, warzywa, kasze, chude mięso oraz nasiona i orzechy. Pamiętajmy jednak, aby nie przerzucać się na zdrowe pożywienie od razu, ponieważ po tygodniu odechce nam się takiego jedzenia. Najlepiej, więc stopniowo przestawiać się na zdrowie i próbować samemu wymyślać ciekawe dania oraz połączenia, które będą Ci smakować.

Aktywność fizyczna

Jednak odżywianie to nie wszystko, chociaż stanowi bardzo ważną część zarówno w chudnięciu jak i budowaniu sylwetki. Bardzo ważne jest także to, czy jesteś aktywny fizycznie. W zależności jak często chcesz ćwiczyć oraz jak dużo kilogramów chcesz stracić w określonym czasie musisz odpowiednio dobrać sobie ćwiczenia. Jeśli chcesz schudnąć to musisz pozbywać się tłuszczu ćwiczeniami, które zmuszają Cię do ruchu. W tym przypadku najlepsze będzie bieganie. Pierwsze dwa tygodnie mogą być dla Ciebie dość męczące, ale jak tylko przebrniesz przez początek, to pokochasz bieganie.

Jeżeli zależy Ci także na budowaniu masy mięśniowej, to koniecznie w planie treningowym zamieść ćwiczenia na siłowni. Bardzo ważne jest jednak, aby trenować całe ciało. Nie ćwicz wiec ciągle mięśni klatki piersiowej, ponieważ będziesz nienaturalnie wyglądał. Posiadaj się w każdy dzień trenować inną cześć ciała. Pamiętaj jednak o bardzo ważnej kwestii, jaką jest regeneracja. Wielu początkujących miłośników siłowni, nie uznaje czegoś takiego i wydaje im się, że im więcej będą ćwiczyć tym lepsze efekty osiągnął. Nie jest to jednak prawdą. Każdy organizm potrzebuje przynajmniej jednego dnia na zregenerowanie mięśni. Nie martw się o to, że stracisz dzień, w którym mogłeś mieć trening, ponieważ nie jest to dzień zmarnowany. Dzięki temu, że Twoje ciało będzie miało wytchnienie, Twoje efekty ćwiczeń będą lepsze. Podczas budowania planu treningowego nie możesz tej kwestii pominąć, jeśli chcesz w szybkim czasie osiągnąć doskonałe efekty.